Podpora práce zhotovitelů a externích pracovníků v systému Centrální evidence vad (CEV)
Základní funkcí CEV je evidence prohlídek vykonaných na pozemních komunikacích (dále jen PK) a vad zjištěných při jejich provádění, jednotné evidence staveb a stavebních objektů na PK, jednotné evidence předmětů a rozsahu záruk a záručních dob, evidenci, ukládání a uplatňování nároků z ověřených zajištění splnění smlouvy (bankovních záruk) a ověřených záruk za odstranění vad, možnosti tvorby reklamačních dopisů pro minimalizaci rizik neúspěchu ŘSD při reklamaci vad na PK a souvisejících sporech se zhotoviteli, evidenci údržbových prací a dalších souvisejících činností, generování předávacích protokolů zhotovených prací, možnosti tvorby manažerských výstupů a jiných podkladů, které budou vstupy pro Systém hospodaření s vozovkou.
Systém CEV bude po dokončení složen z těchto modulů:
- evidence a správu vad a stavů vad na PK,
- evidence a správu staveb, stavebních objektů
- evidence a správu záruk a záručních dob, včetně dílčích záruk,
- evidence a správu předávacích protokolů,
- evidence prohlídkových okruhů,
- evidence a správu běžných prohlídek PK,
- evidence a správu hlavních prohlídek PK,
- evidence nových pasportních prvků,
- evidence tunelů,
- evidence a správu prohlídek tunelů,
- evidence a správu vad tunelů,
- administrace – správa číselníků, uživatelských práv a správa modulů
Oprávnění k jednotlivým modulům definuje ŘSD na základě smluvních podkladů.
První moduly systému CEV se spouští k 1.7.2019